estherstegink.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Esther

Reacties

Reacties

Joost en Ingrid

Lieve Esther,

Leuk dat je een blog bij gaat houden!
We zijn heel benieuwd naar je reisverhalen.

Liefs Joost en Ingrid

lykel

Leuk!! ik ben erg nieuwsgierig naar je reisverhaal!
heel veel plezier!!!

Liefs Lykel

Ria van den Helder

Ik ben benieuwd naar je verhalen.
Veel plezier!

Groetjes Ria

Daniëlle

Wat leuk, Ik ben trots op je!

Marente

Ah zo spannend ! Ben erg benieuwd hoe je het daar gaat ervaren. En natuurlijk naar je verhalen.

Heel veel liefs Marente

Bep Blijleven

Hallo Esther,
Kreeg de link van Danielle en vindt het heel leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van je a.s. reis. Veel sterkte deze laatste werkweken en alle voorbereidingen! Groetjes, Bep

Tonny de Bok

Lieve Esther, Ik vind het bijzonder fijn om op deze manier betrokken te zijn bij je reis en alles wat je gaat doen en meemaken. En wens je veel Zegen en bescherming in alle opzichten.

Bert en Ineke Stegink

We zijn érg blij dat je goed bent aangekomen. Hoe waren je eerste dagen. Bij je gastgezin
Eerste taallessen ? Moeilijk ?
Het lijkt een prachtige omgeving en een veel lekkerdere temperatuur dan hier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active