estherstegink.reismee.nl

Een eerste indruk

¡Hola amigos!

Wat is het leuk om al die reacties te lezen op het vorige stukje wat ik schreeef!

Hier is dan mijn eerste blog vanuit het mooie Guatemala. Gisteren was een vreemde dag, aan de ene kant blij dat het zo ver is aan de andere ka ook lastig om alles in nederland los te laten. Maar et is ook goed, ik heb er zolang naar uit gekeken en nu is et dan zo ver. Gisterenmorgen werd ik verrast door pa en ma met een heerlijk ontbijtje. Super lief! Toen om half 8 met z'n allen naar Schiphol, daar was het even wachten omdat de bagageband een storing had, gelukkig was het ook snel weer verholpen. Alles ingecheckt en verder naae de poortjes om naar de douane te gaan. Vanaf daar moest ik alleen verder, dus afscheid genomen van iedereen die meewas naar Schiphol. Tranen met tuiten gehuild, alle bekende mensen achterlaten, kleintjes die in 3 mannden tijd zich veel zullen ontwikkelen, gelukkig kan ik dat allemaal via Skype en WhatsApp volgen. ´t Vliegtuig is comfortabel, lekker muziek luisteren en alle aandenkensaan thuis nog eens goed doorlezen. het laatste stukje van de vlucht hadden we wat last van turbulentie, dat had ik nog nooit meegemaakt, man, wat wordt je daar misselijk van! Eenmaal aangekomen op Guatemala werd ik afgehaald door de chauffeur van de talenschool, in de auto ben ik in slaap gevallen waarna ik pas weer wakker werd toen we de straat in reden waar ik nu aan woon. Het ontvangst was hartelijk, de mensen zijn aardig en ook de andere gasten die er nu zijn, zijn leuk. De een vroeg al of ik mee naar yoga wilde vanmorgen, maar ik heb afgesproken voor een volgende keer. Zometeen gaan we brunchen ofzo, alsik het goed heb begrepen... Verder weet ik het nog niet.

Dat was het wel weer voor nu.


Reacties

Reacties

Aline

Hoi Esther
Fijn dat je veilig ben aan gekomen.. ga er van genieten meid je heb er lang genoeg naar toe geleeft...

Ariane

Hoi! Fijn dat je veilig bent aangekomen en dat alles leuk is! Succes met het Spaans!
X

Christel

Hoi Esther! Een hele mooie en fijne tijd daar toegewenst! Gods zegen in al je werkzaamheden!
Groetjes uit alphen!
Jan en Christel Bals

Daniëlle

Fijn om je eerste indruk te lezen met al een foto er bij. Mooi die bergen op de achtergrond...
Veel succes morgen op 'school'!
Liefs en groetjes!

Patricia

Fijn te lezen dat de reis goed gegaan is. Drie maanden is misschien lang in sommige gevallen...maar je zult zien dat het zo voorbij is met wat je allemaal gaat doen. Geniet ervan en succes met de Spaanse les ?

Ria van den helder

Veel plezier in Guatemala

Janine

Hoi Esther,
Heel veel succes en plezier daar.

Anita

Hoi Esther, fijn dat je veilig bent aangekomen. Ik wens je hele fijne tijd daar!
Groetjes Anita

Anita Stegink

Leuk dat de eerste contacten al gelegd zijn. Was de brunch te eten haha? Geniet ervan en succes morgen met je eerste spaanse les.
Dikke knuffel erik anita carlijne

Alice v. K.

Hoi Esther.,

Fijn dat je goed bent aangekomen !
Veel succes en plezier daar !

Groetjes, Alice.

Nelleke

Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen! Veel succes met alles! Xx

Tonny

Hoi Esther, fijn dat je goed bent aangekomen, en ik vind het super leuk om te lezen wat je schrijft. Tot de volgende blog.

Corinda

Hoi Esther,
Wat ben jij aan een mooie ervaring begonnen!
Ik ga je volgen via je blogs de komende 3 maanden, leuk.

Heel veel succes en alle goeds toegewenst maar vooral ook Gods zegen!

Groetjes,
Martin en Corinda Brussé-Bouw

Cynthia Vink

Hoi Esther...ik wens je heeel veeel succes en plezier met je avontuur!...fijn dat de reis goed is gegaan!..Groetjes Cynthia

Bep Blijleven

Hallo Esther, Fijn te lezen dat je reis goed verlopen. Ik wens je veel sterkte met de taal en alles wat op je pad komt. Heel leuk dat je ons laat delen in je belevenissen de komende tijd!
Lieve groetjes, Bep

Simone

Hoi Esther goed te lezen dat de reis goed verlopen is.
Heel veel succes op school.

Groetjes Simone

Lage Zijde

Lieve Esther,
Fijn om een enthousiaste brief van je gekregen te hebben. We waren erg blij te horen dat je reis goed gegaan is en je veilig bent aangekomen. We zitten aan de lunch en hebben net op de laptop jouw foto gezien. Bij ons is de lucht nu ook zo blauw maar de temperatuur zal bij jou wel hoger zijn. Heb je al gezwommen wordt er gevraagd. Maar als wij dit aan je schrijven lig je nog lekker op een oor. We wensen je veel plezier en succes met het leren van het Spaans. We hopen snel weer wat van je te horen.
Adios amiga! Hartelijke groetjes van ons allemaal!

Stefanie

Dapper meid!! Veel succes en plezier!

Kevin, Lieke, Lia, Elle - team VW

Hola Esther,
Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen! Veel plezier & succes met je eerste week taalcursus!
Saludos!

Carolien

Vanuit het nachtleven even een berichtje. Wat fijn om te lezen dat de reis goed is verlopen op de turbulentie na. Succes met het leren van de Spaanse taal. Geniet van je tijd daar.

Sharon

Hoi Esther!
Fijn om te horen dat de reis goed verlopen is, ik wens je een fijne tijd en veel succes!

Lisette

Goed te lezen dat je veilig bent aangekomen, succes met je spaans, heel veel plezier gewenst!

Linda

Er werd afgelopen weekend veel naar je gevraagd of je al op plaats van bestemming zou zijn en of alles goed verlopen is ....
Fijn te lezen dat je reis goed gegaan is ben benieuwd naar je volgende bericht heel veel plezier en stuur maar een beetje van die blauwe lucht deze kant op ;)

Kim

Leuk om je zo te volgen. Gelukkig ben je veilig aangekomen en ging de vlucht redelijk goed op de turbulentie na. Heel veel Suc6 met je reis.

Esther

Hoi Esther,
Wow, Guatemala, wat ben je aan een geweldige uitdaging en avontuur begonnen! Fijn om te lezen dat je veilig aangekomen bent. Succes met Spaans leren en geniet ze van de heerlijke warmte ;-)

Stephanie

Ha Esther, wat leuk dat we je zo kunnen volgen en de reis een beetje mee kunnen beleven. Fijn dat je goed aangekomen bent. Veel plezier en succes daar ?

Loretta

Hoi Esther, nu gaat het dan echt beginnen. Spannend maar ook een hele mooie ervaring. Heel veel plezier en die drie maanden zijn zo om. Wij wachten op je in de wijnbar?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active