estherstegink.reismee.nl

Nog maar 3 weekjes!

Hallo allemaal!

Nog maar 3 weken wachten en werken en dan ga ik naar Guatemala! In Guatemala ga ik eerst naar een talenschool om Spaans te leren. Om niet helemaal zonder talenkennis aan te komen ben ik alvast begonnen om wat Spaanse woordjes te leren. Daarna ga ik 7 weken werken in een verzorgingscentrum! Op Facebook heb ik een berichtje geplaatst om medische materialen in te zamelen, dat is goed gelukt, kan ik wel zeggen, ik heb een koffer vol om mee te nemen.

Ik hoop snel weer iets van mij te laten horen!

Leuk om te zien dat er al zo veel mensen zich hebben aangemeld voor mijn blogs!


Groetjes, Esther

Reacties

Reacties

Jacqueline Plasmeijer

Esther het gaat nu opschieten.
Nog een goede voorbereiding ...ik ga je volgen hoor?❤

Patricia

Spannend hoor! Voor je het weet zit je er. Super gaaf! Stiekem jaloers ?

Carolien van den Bos

Het gaat zeker opschieten. En natuurlijk ga ik je ook volgen. Liefs en succes met de laatste voorbereidingen.

Wilma Lina

Ga je vast nog zien voordat je weggaat. Succes met de voorbereiding!

Ria van den Helder

Het lijkt mij ook erg spannend!
En vind het erg leuk om wat van je avontuur te lezen.

Dicky van Eijk

Hallo Esther,
Prachtig artikel in het Witte Weekblad. We hebben genoten. Heel goed gedaan. Goede reis en gewenst en tot ziens.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active