estherstegink.reismee.nl

Weer thuis en wat een schrik!!

Hallo allemaal,

Op het moment dat ik dit schrijf ben ik alweer 3 maanden terug in Nederland. Het gewone ritme heb ik weer opgepakt.

Maar wat zijn we vorige week opgeschrikt door het nieuws dat de vulkaan Fuego is uitgebarsten met heel veel doden tot gevolg. Ook zijn heel veel mensen hun huis kwijtgeraakt in dit gebied, en moet er gezorgd worden voor gewonden.

Nu wil ik graag een pakket naar Guatemala sturen, maar iemand die wel eens iets naar het buitenland heeft verstuurd, weet dat dit ongelofelijk duur is.

Nu heb ik de vraag of er mensen zijn die geld willen doneren zodat ik de spullen op kan sturen.

Ik doe het even via deze weg omdat jullie ook geïnteresseerd waren in mijn reis, hopelijk leeft het land en zijn prachtige inwoners ook wat meer voor jullie.

Groetjes, Esther

Je kunt me mailen:esstegink@gmail.com

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active